fuxbrun

Alla inlägg den 20 maj 2012

Sorry , ibland kan jag glömma å skriva mitt namn under,, men menVill ni att jag ska lägga ut bilder på mej Elliot å beda när vi hoppar terräng idag?!<3:)//louise:)))

Idag har Celinas å mina föredrar byggt en terrängbana i skogen, den vart sjukt bra , så jag å Celina provade hoppa de gick super bra ju!<3 sen hoppade Jah beda å hon tyckte de va skit kul,,Aja, btw jag å Marlene slog ihop gonzo å Elliot idag igen, gick super bra, Elliot är fortfarande högst i rang;))Han stegrade mot gonzo å busa, dom sprang runt i hagen hela tiden å busa.Men men , vad tycker ni om våran blogg hitils då?:)

Japp, drar mig till Frida nudå och ska hjälpa henne med hennes ponny, vi ska träna lite dressyr och mark-övning tänkte jag...  

Sedan blir det att dra till Farah som ska vila idag! Jupp dom kommer snart så jag ska gå och göra mig klar! 


beybey // Matilda    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Säljes!


Ovido - Quiz & Flashcards