fuxbrun

Alla inlägg den 19 maj 2012

Tjeeenare, Jag tänkte om ni ville veta vad jag har lärt Elliot för nå tricks,och vad jag ska lära honom:))Jag har lärt Elliot att buga och när jag säger huvve då lägger han upp sitt huvud på mitt:)Jag ska lära honom pussen, kramen, backa på kommando :) å lite fler grejer:)Btw, idag skulle ju jag åka å fota, m men när jag kom till stallet så låg både beda och Elliot ner i hagen, mina små söta pållisar då<3, Så söta,.Hurrni förresten gonzo å Elliot ska gå i samma hage. Och vi har redan testat att släppa ihop dom, å det verkar som om Elliot är höst i rang( asså det betyder att han är den som bestämmer), för han började stegra mot gonzo å så, men de gick jätte bra, Elliot är 1,37 i mankhöjden, men vi har inte slutmätt han än:(, å gonzo är 1,82cm så Elliot är inte rädd för honom:)<3//Louise:))<3

Tjo!:)) idag hoppade jag på faris, det gick skit bra vi hoppade 80!!:DJag är jätte nöjd med passet idag! Nu sitter jag o Louise + familjerna i våran båt och är på väg till öbergsbrygga där vi ska äta och sedan blir det väll hem till mig eller nått imorgon blir det att eventuellt att hjälpa lilla Frida med refixi och efter det åka till farah men hon ska stå:) på måndag blir det dressyr å träna lite framåt-bjudning:)PS. Ni kan ju checka in på Fridas blogg fridajungdalen.devote.se ?!:))(kanske kommer lite bilder sedan från idag!)//Matilda.

tjena på er!


drar till stallet nu och fota lite :)

sen blire att åka båt med matilda:)))     

lite bilder nu då:))//louise   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Säljes!


Ovido - Quiz & Flashcards