fuxbrun

Direktlänk till inlägg 17 maj 2012

Ny blogg! :D

Hejsan!

 

Vi hade tänkt att skapa en blogg om våra liv men våra ponnysar mm....    Vi hade nu tänkt att göra ett inläågg om oss!

 

Matilda: Hejsan, jag har en ponny en D-ponny ett sto som heter Farah hon är en line-fux på 9 år. Jag köpte henne 22 okt 2011 då vi vart ett par, jag har kämpat mke med henne pga tex: konditionen, tjurig litet sto och mke annat! :)

Men nu har vi äntligen börjat komma igång och börjat tränings tävlat då vi snart ska börja tävla riktigt men hon får panink när man stänger igen bomen på transporten så vi har lite problem att få iväg henne och jag har ingen stress att börja tävla riktigt heller jag vill få till det mesta först som tex galoppen då hon blir väldigt stark....

jag kommer skriva mer om henne nån annan dag om ni vill det?! :)

 

 

Louise: Hejsan, jag har 2 ponnysar som heter Beda och Elliot. Beda är en B-ponny och Elliot är en C-ponny! :)

Det började med att jag vart medryttare på Beda men nu är hon som min, Elliot köpte jag i Januari 2012...

Jag satsar mest på dressyr med Elliot då vi nar lite lite problem med hoppningen har är ung o bara 7 år! :)

Jag har nyss börjat tävla med Elliot i dressyr vi hade 3:dje tävlingen idag och det gick skit bra!! :D   Beda har jag tävlat mke på i både dressyr och hoppning och hon är lika fin i båda!

Jag kommer oxå skriva mer en annan dag om ni vill det?! :)

 

 

Kramar från oss båda!<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Snälla snälla kan ni inte börja kommentera lite det skulle vi uppskatta jätte mycket?!;)) //Matilda;)...

nu kommer det ett till inlägg och det jag undrar nu är om ni vill att jag och louise ska göra ett video inlägg?? :D isf om vad? svara gärna!! :D<3 // Matilda ...

  hejsan,tänkte höra om ni läsare vill att jag ska göra ett video inlägg och visa rumt i  stallet dör Farah står??<;)<3   tacksam för svar! // matilda ...

Tjena har inte haft tid att bloggat på länge nu, så ni behöver inte tro att jag kommer blogga så jätte ofta! XD Men iaf så flyttar Farah snart till sommarhagen men vi ska fixavind-skyddet först..... och nånting vi kan sätta fast dom i eftersom att ...

tjoooo jag tänkte lägga upp lite bilder både från de här året och förra året:)         kommer mer bilder nån dag hinner inte nu, då kommer de bilder på mej elliot o beda//louise:) ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Säljes!


Ovido - Quiz & Flashcards