fuxbrun

Alla inlägg under maj 2012

nu kommer det ett till inlägg och det jag undrar nu är om ni vill att jag och louise ska göra ett video inlägg?? :D

isf om vad?

svara gärna!! :D<3

// Matilda


hejsan,tänkte höra om ni läsare vill att jag ska göra ett video inlägg och visa rumt i  stallet dör Farah står??<;)<3


tacksam för svar! // matilda

Tjena har inte haft tid att bloggat på länge nu, så ni behöver inte tro att jag kommer blogga så jätte ofta! XD

Men iaf så flyttar Farah snart till sommarhagen men vi ska fixavind-skyddet först..... och nånting vi kan sätta fast dom i eftersom att farah inte står stilla när man sadlar henne...! :/

men nu har hon faktiskt börjat förstått attg man ska det!:D

 Så snart blir det sommar på riktigt men jag ska forsätta träna henne typ som vanligt annars blir hon ju lika tjock som en tunna! ;P

 nu för ni några bilder men bey bey höres!<3 // Matilda


               

tjoooo jag tänkte lägga upp lite bilder både från de här året och förra året:)

       

kommer mer bilder nån dag hinner inte nu, då kommer de bilder på mej elliot o beda//louise:)

Idag så red jag beda, de gick super bra! Vi gick ner till vattnet och bada, de va jätte mysigt!:-) Sen red jag elliot, vi tränade :-) de gick åxå as bra, :)men idag är det ju morsdag så grattis mamma! Vi åkte ner till min farmor och åt morsdagsmiddag!, va super gott! Men sen efter ett tack fick jag en allergisk chock! ( jag har pollen alergi.. så jag vart aldelles röd i ögonen .... aja//Louise:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Hej igen!   Tänkte ladda upp lite bilder sedan igår när jag och Frida var ute och fotade!<3                

Sorry!  ingen av mg och louise har haft tid att blogga nu den här veckan typ........           

Men ska försöka att blogga nu! Iaf så jag och louise var ju och tränings-tävlade i Onsdags och det gick sådär för mig vi höll på att vägra ut oss på både 50 och 60, och det vi vägrade på var ju såklart på en oxer..! :/

Men jag tog och försökte på 60 en gång till för jag skulle över den där himlands oxer och då när vi provade igen så klarade vi det och kom runt hela banan utan fel! :D satt det vart rosett i allafall!:)))))))<33333

Sedan igår så vart det en lång skritt-tur med Bästa Josse och Bellsan i typ hela 2 timmar! :D och Tack så jätte mycket Josse för dom stöttningarna som du gav mig igår! :))<3

Aja nu ska jag och Frida sätta oss och fika sedan bli det stallet och rida för bästa Matilda!!!<333    

Hejsan, hann inre blogga igår men men...Igår gick det sådär hon är så brunstig satt hon blir så ofokuserad därför är det svårt att typ rida henne n, satt igår så höll vi på att vägra ut oss på 50 cm och sedan på 60 med och hon stanade ju på en oxer båda ggr satt det va ju inte så konstigt!:))) men jag visste att vi kunde komma över den så jag tog 60 cm igen och lät henne öka mke på den å då kom vi runt och fick rosett!:D<3 är stolt över henne fast hon är brunstig och det inte gick var från början,men jag äe skit stolt över henne och hon höll även galoppen runt hela ärvarvet (stavning)!:D<3Ilovemypony!!!!<3<3. // Matilda

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Säljes!


Skapa flashcards